neděle 14. května 2017

Čakry - sedm úrovní vztahu

Pár měsíců zpátky jse zažila takový menší prozření. V tom nejhorším jsem najednou začala vidět a chápat něco, co mi před tím bylo zkryto. Začala jsem vnímat jak jsme jako lidé a partneři spolu spojeni přes naše energetická centra a jak nám každé z nich dává jiný náboj. V tu chvíli jsem si říkala, jestli už to někdo popsal tak, jak to ke mě přišlo. Pravda, moc jsem nehledala, protože jsem nechtěla být ovlivněna nikým. Chci vám to popsat tak, jak se ty informace ke mě dostaly. Čistě náhodou, v záchvatu smutku a zuřivosti, přišel z hůry balíček vědmostí a s tím i pochopení určitých mechanizmů mezi námi.

Našla jsem pár článků, který se věnujou rozdělení vztahů podle čaker, ale bylo to vždy odděleně - jakože jedna čakra jeden druh vztahu. To, co vám tu popíšu nedělí vztahy do sedmi typů, nýbrž je to jeden vztah v sedmi úrovních. To znamená, že každá úroveň zároveň zahrnuje i všechny pod ní. Dle mého názoru nemůže být ideální vztah založen jen na jedné z nich - byť třeba i na té sedmé "nejvyšší" - tak, jak to popisovala většína článků, co jsem našla. Takže tohle bude spíše popsání vývinu ideálního vztahu. hah :D To zní tak strašně nereálně a ezoteicky, že? :D Ale z nějakýho důvodu mi to dává velkej smysl. Tak se do toho pojďme pustit...

První úroveň - kořenová čakra
Základ, který může za to, že se kořeny vztahu začnou zapouštět, je pudová přitažlivost. V naší hlavě se to projevuje touhou trávit spolu čas a nebuďme troškaři - sežrat se navzájem. Za to může klasicky vzhled/feromony nebo pokud máme otevřený jemnosmyslový vnímání, můžeme navzájem cítit své vnitřní energie, které nás přitahují. Mimo tady ten základ, kterej asi všichni známe, je v tomto bodě důležitá opora. Bez opory se vztah začne rozpadat, jen co se sebe trochu nabažíte. Pocit bezpečí - to je vyšší hodnota týhle čakry. Ve fyzickém světě se to projevuje jako materiální jistota, skutečnost, že se jeden o druhého postaráte, když bude třeba.

Druhá úroveň - sakrální čakra
V této úrovni se začne transformovat energie, která byla vytvořena v úrovni první. Sexualita začne nabývat jinýho rozměru - uvědomujete si božskou esenci ženství a mužství v sobě, už to není jen pouhý akt, ale částečně i duchovní prožitek. Prožíváte tvořivost a kreativitu, která se začne přenášet i do jiných oblastí vašich životů. Nacházíte společné zájmy, napadají vás nové věci, máte spoustu energie a pozitivní náboj, který vás žene vpřed.

Třetí úroveň - čakra solar plexu
Když má člověk otevřenou solární čakru, tak září na míle daleko. A přesně tohle se děje na třetí úrovni. Dáváte si navzájem takovou podporu, abyste mohli zářit takoví, jací jste. Posilujete si vzájemně svoji osobnost a idividualitu. Díky tomu jste šťastní sami se sebou a jistí si v tom druhém. Náramně si užíváte společný čas, nikdy se nenudíte. Ve společnosti záříte vedle sebe.

Čtvrtá úroveň - čakra srdce
Jedno slovo. Víte jaký. :) Láska. Láska na úrovni bytostní. Vzájemná důvěra, oddanost. Jste otevření, cítíte bezpečí na úrovni srdce - druhý level bezpečí z první úrovně - tady se ještě více prohlubuje. Cítíte vnitřní mír, štěstí a harmonii. Jste sobě vzájemně nejlepším přítelem, o všem mluvíte otevřeně a vše přijímáte přes srdce - minimálně snahou o pochopení.

Pátá úroveň - krční čakra
Láska jako umění. Co získáte k sobě v úrovni čtvrté, transformujete do světa kolem sebe. Vidíte krásy života, jiných bytostí a míst. Obdivujete spolu. Romance. Vaše tvořivá energie se manifestuje do fyzické úrovně. V praxi to znamená, že dokážete měnit sny ve skutečnost a moc námahy vás to nestojí. Získáte dar porozumnění. Umíte naslouchat. Umíte se vyjádřit. Projevujete a přijímáte emoce. Žijete všemy smysly.

Šestá úroveň - čakra třetího oka
Na této úrovni začnete vnímat esenci toho druhého. Zase na trochu vyšším levelu než jsem popisovala ve dvojce - tam to byla božská ženskost a mužskost. Tady to je prostě jen božskost. Získáváte schopnost hluboké empatie. Vzájemně se poznáte tak, že do sebe dokážete doslovně vidět. Dokážete se do sebe vžít a pochopit všechny vaše pocity. Nemusíte s nimi z počátku souhlasit, ale tím, že prohlédne skrz ně, tak je pochopíte a dokážete je upřímně validovat, což je ve vztahu jakémkoliv - nejen partnerském - výhra všech výher, protože se pak už vlastně nemůžete kvůli ničemu pohádat. Dobrý ne? :D V okolním světě začnete vidět hlubší smysl, objevujete duchovní podstatu věcí kolem vás.

Sedmá úroveň - korunní čakra
To, co jste objevili v šestce, začínáte přijímat, začínáte se duchovně transformovat. Společně se neustále rozvíjíte. Přijímáte vědění z vyšších sfér, chápete věci jinak, více do hloubky, za vším vidíte důvod proč se to děje, a víte, že je to tak v pořádku. Tato úroveň není téměř v ničem jiná, než když se děje vám jako jednotlivci. Jediný rozdíl je, že v ní kráčíte spolu a víte, že vás to naplňuje.

Tak, to je prosím sedm úrovní ideálního vztahu, který se mi tak nějak utvořil v hlavě na základě toho, co jsem se o těchto energetických centrech naučila a co jsem si v životě prožila. Dle mýho názoru základ, kterej bejt prostě ke štěstí musí, jsou první čtyři. Vztah který má projevený první čtyři úrovně vás může vzájemně naplňovat. Ty další tři jsou takovej krásnej bonus. S každým dalším levlem se vám otevírá zcela jiná brána prožitků. Otázkou je, jestli se oba spokojí na stopce určitý úrovně.

Moje odpověď na tohle - nikdy. Člověk se nikdy neuspokojí na něčem co nepokračuje a nevyvíjí se výš, když to má ten potenciál. A ono to má ten potenciál vždycky, jen to musí vidět oba. Problémem dnešního světa a dnešních vztahů - nebudem si nalhávat, vlastně problém úplně všeho - je, že mají lidi klapky na očích a nechtějí vidět to, co jsou schopni vidět. Nechtějí cítit to, co jsou schopni cítit. Život nás tak dojebal s prominutím, že jsme uzavření tomu, co vlastně chceme. Rodina, společnost, média, okolí - to nás nějak zformovalo násilím do tvaru, kterým nejsme. Máme strachy a přesvědčení o něčem, co vlastně ani není skutečnost. Ale to už bych zabředávala do něčeho, co by se mohlo rozeběhnout na samostatnej článek. Mimochodem - tohle zajisté není celý energetický popis toho, co se ve vztazích děje, je to jen hodně hrubá kostra, načtrnutí. Třeba ke mě někdy přijdou i ty složitější struktury a já se s vámi o ně podělím. .)

Sdělila jsem to, co jsem chtěla. Třeba to dá někomu přesně ten vhled, co do života potřebuje.

Víte jak já to vždycky říkám..
Důležitá je ta cesta, ne cíl.
Až se najdete, nezapomínejte na to.
Přítomný okamžik je to nejkrásnější, co máte.
Pokud myslíte jen na minulost nebo na budoucnost, potom ten přítomný okamžik není hoden vašeho času.
Víte jak já to vždycky říkám..
Jedou se zastavíte a pomyslíte si - tohle je nádherný.
A ta nádhera už nezmizí.

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat