středa 31. května 2017

Koncepty a osobnosti

Za posledních 14 dní, už mám rozepsaný dva koncepty. To se mi ještě nikdy nestalo. Vždycky dotahuju články do konce v ten okamžik co mě napadnou. Nemůžu je tam nechat a nemůžu je dokončit. Takže tady je máte.

19.5.2017 - jsem měla očividně dobrou náladu

V životě jsou věci, který si zaslouží zvláštní místo v srdci. Ty malý momenty, kvůli kterým si člověk uvědomí, že je život vlastně celkem fajn. Nebo že může udělat rozdíl. Že záleží na tom, co cítíme, jak mluvíme, jak interagujeme s okolím, jakej vliv máme na tento svět. Ve skutečnosti je toho tolik, co může jedinec ovlivnit. Sice je jeden z miliard, ale i ten malej kousek se počítá. Každá myšlenka, každý čin...

Je to nádherný, když člověk, co vás vůbec nezná, vám přinese do práce květinu nebo něco na zub. Každý den si uvědomuju jaký lidi kolem sebe mám a jsem za vás ráda <3 Mnohdy to převáží i všechna negativa z každodenního života. Protože když máte kolem sebe správný lidi, tak na to nejste sami..

.....měla jsem tak melancholickou náladu, ale někdo mě tak rozesmál, že už asi nedokážu navázat ve stejným duchu.. xD

Takže co je na tomto světě fakt krásný? Ty malý okamžiky, který nám vytvoří úsměv na tváři.
  • když si někdo vytáhne svůj vlastní obal na pečivo místo plastovýho
  • když vás někdo pozve na rande a vy jste na opačný pohlaví (ne, mě se to nestalo, ale úsměv mi to vytvořilo pořádnej :D )
  • když vám někdo řekne, že vás má rád - jen tak
  • když očekáváte od doktorů, že vám budou cpát prášky, ale oni vám doporučí bylinky
  • když vidím starý lidi jak se maj rádi
  • když vidím, jak si zachráněný zvířata umí užívat života
  • když si s někým povídáte a najednou zjistíte, že uplynulo tak třikrát víc času než by mělo
  • když je ta písnička napsaná přesně pro ten okamžik
  • když se na mě - démonický stvoření v černým - usměje malý dítě
  • když svítí slunko při škaredým počasí
  • když někomu kdo má fakt špatnej den, řeknete něco neobvyklýho a on se usměje 
  • když mamka schovává skořápky od vajíček, aby měly dědovi slípky dost vápníku
  • když se člověk rozhodne v přítomným okamžiku pro něco nesobeckýho

25.5.2017 - jsem měla očividně špatnou náladu

Mám tik v oku. Už asi čtrnáct dní. A je to fakt otravný,

Začíná mě pěkně štvát tento svět. Začíná? :D No zůstaneme u toho, ale všichni víme, jak to je doopravdy... Člověk nemůže mít chvíli klidu. Pořád se po něm chce, aby čelil věcem, který mu nejsou pohodlný, pořád musí růst, pořád musí docházet k expanzi jeho vědomí. Člověk bych chtěl mít chvíli klid. Možná by pak zjistil, že se nudí, ale teď momenálně nemyslím na nic jinýho než na klid.

Znáte ten pocit, kdy si myslíte, že je všechno skvělý a konečně začínáte žít šťastně - - - -

Asi mě muselo vyrušit něco důležitýho.

Mimochodem ten tik v oku ještě pořád mám.

Mám černý vlasy. Koupila jsem si permanentní tmavě modrou. Nikdy nevěřte obyčejným drogérkovým barvám. Stydím se za to, že mám na hlavě Loreal. Fakt doprčic, kdybych to věděla, tak si koupím černou od Naturtintu a bude klid a vlasy nebudou vypadat jak paruka. Doháje. Nevím jestli mám dneska dobrou nebo špatnou náladu. Jsem rozpolcená. V práci se nám rozbila klimatizace, 29 stupňů, v kanclu možná i víc. FUJ. Ale dneska večer jdu na koncert Creepshow! Aspoň něco.

Jak se máte? Napište mi taky někdy něco. Mám pocit, že mí čtenáři jsou duchové :D

Asi pro vás dnes nemám žádný super moudra.

Ikdyž....

S kámoškou jsme nakously téma osobnosti a přebírání si struktur od ostatních lidí. Zní to jako něco špatnýho že? Přebírat si něco od někoho jiného. Přirovnala to k plastelíně - nalepení se na někoho a zkopírování otisku. Zní to špatně. Fakt. Ale není. Víte proč?

Člověk se nerodí s osobností. Postupně, jak jde životem, tak ji získává. Získává ji od okolí, od ostatních lidí, z různých situací. Ale strašně moc z nás si myslí, že všechno to co získal už nejde změnit. Vytvoří si svou pevnou věžičku ve které se jako princezna ukrývá před drakem a čeká na zachránění, ve který ani nedoufá. Svoboda příchází s uvědoměním, že si tu věžičku můžeme zbourat a postavit znovu. Třeba se zahrádkou.

Střed člověka je jeho esence - chcete li duše/část boha/kousíček energie Vesmíru. S tím, jak se narodíme do tohoto světa si začneme kolem té esence plácat masky, nebo možná lépe řečeno kousíčky plastelíny s nějakým obtisklým vzorem, která obaluje a chrání ten náš malý zranitelný čistý kousíček Boha v nás. Kousíčky plastelíny si vybíráme podle toho, co se nám zrovna v naší situaci hodí. Průser je, že ona tam zůstane i potom, co jsme z tý situace vyšli a už ji nepotřebujeme. Takže si z tý plastelíny uděláme takovej tlustej mnohovrstevnej obal, kterej nás drží pěkně hluboko a pěkně schovaný.

Když si uvědomíme, co je to za kousky, tak to můžeme změnit. Můžeme se rozhodnout některý kousky odlepit, jiný ponechat, některý nově získat. My si můžeme sestavit svoji osobnost takovou, jakou ji chceme mít. Nemusíme být nevrlí, můžeme si uvědomit, že jsme nevrlí, zjistíme proč jsme nevrlí, co stojí za tím, že jsme takoví začali být a jak nám to prospívá? Opět se navracím k shadow work a začínám se do toho krásně zamotávat. Ale tak princip jsme pochopili ne?

Nebuďte uzavření ve své věži a nebojte se inspirace od druhých lidí.
Tajemství svobody je vědomě se rozhodnout pro rysy, vlastnosti, struktury, zvyky, který se vám líbí a budou vám užitečné.
Ty staré, které vám škodí, zahoďte. Vylečte.
To nejste VY. A zároveň jste. Ale nemusíte. Vy jste božská esence.
Tento život vás donutil vzít si na sebe masky, který pomáhají přežít těžké časy ve vašich životech.
Nechte ty časy odejít.
Ukotvěte ve své jistotě a buďte si vědomi všech nejistot.
Buďte svobodní.

xoxo

N.

Žádné komentáře:

Okomentovat